Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Yhdistys julkaisee kerran vuodessa Greyhound-uutiset.

Toivomme teiltä artikkeleita, juttuja ja jutunaiheita ja laadukkaita kuvia, joita julkaistaan lehdessä ja yhdistyksen kotisivuilla. Jäsenille maksuttomia palstoja lehdessä ovat: tuonnit, viennit, uudet valiot, suru-uutiset ja pentupalsta.
Mikäli olet kiinnostunut liittymään mukaan toimitukseen ja lehden tekemiseen, niin ota yhteyttä hallitukseen!

Ilmoituskoot ja-hinnat jäsenille: (ei kaupalliseen tarkoitukseen)

1/1 sivu 25€
½ sivua 15€
Takakansi tai etukannen sisäkansi 100€
Etukansi 200€

Ilmoituskoot ja-hinnat muille, kuin jäsenille:

1/1 sivu 65€
½ sivua 40€
Takakansi tai etukannen sisäkansi 200€

SUOMEN VINTTIKOIRALIITTO RY:N JÄSENLEHTI "VINTTIKOIRA"

Vinttikoiralehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Vuoden ensimmäinen lehti on Kilpailukalenteri, jossa on tiedot koko vuoden kilpailuista sekä muuta tärkeä tietoa kilpailuttajalle.

Kaikki vuoden lehdet saat maksamalla 29.2.2024 mennessä Suomen Vinttikoiraliitto ry:n tilille 17€
IBAN: FI61 5068 0620 1299 89 // BIC: OKOYFIHH

Tilaaja merkitsee viestikenttään sanan “Lehtitilaus 2024″ sekä oman nimensä ja osoitteensa.

Jälkitilauksen hinta on 19 euroa.
Tilatessasi jälkitilauksena laita maksusta kopio ja osoitetiedot osoitteella vinttikoiralehti(at)gmail.com. Saat nopeammin aiemmin ilmestyneet lehdet luettavaksi.

Lisää tietoa vinttikoira-lehdestä löydät SVKL nettisivulta