Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

SGY:N PERINTEINEN KEVÄTPÄIVÄ 15.4.2023

Posted 3/23/2023

SGY:n perinteinen kevätpäivä järjestetään lauantaina 15.4.2023 Selin hiekkakuopalla Vihdissä, Nummenpääntie 790, 03320 Selki.

Kevätpäivässä on alkukauteen sopiva, noin 400-500 metrin maastorata sekä suorajuoksua. Tapahtuma on avoin kaikille roduille.

Maastolähtöjä tulee kaikkiaan 60 ja ilmoittautuminen avautuu viikolla 13. Hinta maastolähdölle on 10 € / lähtö, SGY:n jäsenille ilmainen. Suorajuoksu on ilmaista ja juoksemaan pääsee saapumisjärjestyksessä. Paikalla kahvia, pullaa sekä makkaraa.

Tapahtumassa myynnissä Oralade. Oralade on nopeavaikutteinen nestetasapainon palauttaja, niin koirille kuin kissoille.

Tiedustelut puheenjohtaja(a)greyhoundyhdistys.fi